szombat, február 15

EbayVadász #1 ~ Szigorúan csak kenni, nem enni!

Legelső bejegyzésemet követően apróságok hada kezdte szúrni a szemem. Egyszerre éreztem kevésnek és soknak. Részemről kevés, hiszen bőven tudtam volna még írni a témáról, részetekről pedig minden bizonnyal sok. (Ezért adtam alcímeket, így könnyen át tudjátok ugrani a számotokra felesleges részeket.) Másfelől, igyekezetem ellenére túlságosan objektív, tankönyvszerű lettem. Alapvetően ezzel semmi probléma nem lenne, mégis zavar. Szeretném "látni" magam abban, amit leírok! > - <

Hosszas (kemény 3 perces) latolgatás után jutottam el a megoldásig; EbayVadász.

Maga a szópáros jelentésével ne foglalkozzatok, valószínűleg ilyen formában nincs is értelme. Mindössze címet szerettem volna a most induló "sorozatnak", ami ezentúl szombatonként fog titeket bosszantani. ^^
Hosszabb cikkek továbbra is előfordulhatnak, de ennek az újításnak hála, lesz egy állandó platform az aranyközépútnak; rövidebb terjedelem, ám lazább (sokszor a helyesírási szabályoknak makacsul hátat fordító) stílus.

Minden rész alkalmával mutatunk egy terméket, amelyet az említett oldal által ismertünk meg, s valamilyen oknál fogva úgy gondoljuk, figyelemreméltó. Nem feltétlen pozitív értelemben...

Na, a bevezetésről ennyit, végre jöhet a lényeg.

TÁ-DÁHM! * O *


Első számú áldozataim az Etude House nevű dél-koreai cég gyermekei, az "Ice-Cream Nails".

Ahogy láttam, főként ázsiai piacon mozognak a termékeik, ezért valószínűleg számunkra csak az Ebay-en való beszerzés adott.

Jórészt 1-es, 2-es, 3-as és 8-as kiszerelésben kapható. Darabonként 800, vagy akár 1500 Ft-ot is elkérhetnek érte. Utóbbiak esetében némi költői túlzást vélek felfedezni (különösen, ha a posta sincs ingyen)... O - O

Elhiszem, hogy a cukiságnak van ára, de a pofátlanságnak pedig határa! - _ -"



A lakkok extrásabb verzióban is kaphatóak, bár meg kell hagyni, ezeket jóval kevesebbszer láthatjuk Ebay-en.



Nagy kár, hogy nálunk nem kapni őket. Meg(v)enném MINDET! * 3 *


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése